Merhaba güzel annelerim bugün benim çatlatma iğnemin 12. Günü benim iğnem ovitrelle olmadığı için beta HCG içermiyor dün test yaptım çok ince bi çizgi çıktı birazdan testimi yükleyeceğim arkadaşımın zoruyla kan testi verdim beta HCG 4.17 çıktı sizce yükselir mi 🥲🌸
