ord52 ben 2021 de yapmıştım Serdar kaya doktorum çok iyidi whatsap dan 7/24 sorularıma cevap verirdi. esnaf da oda lar tek kişilik ebeler çok ilgiliydi yanlız şuan Serdar hoca kendi yerini açtı doğum için de Leton a gidiyor diye biliyorum esnaf da yahya hoca da var oda çok iyi diye duymuştum . Ama şuan özel düşünmüyorum çok yüksek fiyatlar bana gereksiz geliyor . bende ortaca devlet hastanesinin odalarını merak ediyorum bilen var mı ?