Eğitim araştırmanın doğumhanesi çok kötüydü, baya baya eski. Yenilenecek vs denildi ama Allah bilir ne zaman, bide eğitim araştırmada bebek doğunca refakatçi kimse o giydiriyor bebeği vs denildi ben gurbetteyim ailem Muğla’da değil dolayısıyla hem gördüğüm odalar, doğumhane hem de söylenenler benim kafamda fazlasıyla soru işareti oluşturdu. Sezaryen olursa da kadın doğumda ki odalar 2 kişilik….