beautiful_ Sabah kustum baya sabahtan beri de geçmeyen bulantı hapşırıklar baş ağrısı çekilmiyor artık ne yapacağım bebişte aşağıya inmiş bel ağrısı çok fazla oluyor karnım acayip sert ne yapacağım bilmiyorum şaşırdım kaldım valla 🥺
ikiprensesannesi___ beautiful_ ya Allâh yardımcın olsun inşallah canım benim bebek niye inmiş doktor bişey dedi mi
Deleted33000 beautiful_ bebeis asgiya inmiş diyince doğumun yakın sandım da kız 14 haftada bebiş zaten aşağıda olur ki çok yukarda olmaz bol bol dinlenecek son kuzum başka oluru yok bulantılar için de ilacın faydası olmuyor mu hiç
beautiful_ ikiprensesannesi___ çok sağol kuzum 🌸 hiç birşey demedi tam aşağıda hissediyorum resmen aşağıda olduğunu doktor ultrason ile bakarken bile ağrı yapıyordu ama hiç birşey demedi bende ona çok sinirlendim zaten 2 gündür de aşağıya inmiş yanlarım belim ağrısı derken ölüp ölüp diriliyorum uzanıp dinlenemiyorum da 🥺
beautiful_ tembelkiz salgın büyük ihtimalle evet ama bulantı çok olması yanlarım belim neden onu anlamadım kramp falan giriyor
ikiprensesannesi___ beautiful_ niye böyle sorumsuz davranıyor Devlet’e mi gidiyorsun canım keşke başka doktora da gitseydin böyle zorlanıyorsan şimdiden zor olur ya
beautiful_ Deleted33000 hiç vermedi kuzum aşağıda derken baya kötü bir pozisyonda çıkacak gibi hissediyorum 😀 Herkesin bulantıları geçiyor benimki çoğalıyor
Deleted33000 beautiful_ ha oderece diyosun ultrasonda da oylemiydi canım rahim agzi kısalığı filan varmı o bulantı da bünye meselesi aşkım bende üç hamileliğimde de 9ay boyunca kustum hafifliyordu ama geçmiyordu 🥴🥴🥴
beautiful_ Deleted33000 2 gündür böyle oldu ama karnımın aşağı kısmına basınca ultrason ile ağrı oluyordu ama doktora soru sorduğumda şuan bizim için önemli olan bebeğin kalbî atması dedi başka birşey de demedi
beautiful_ ikiprensesannesi___ malesef özel yok burada doktor değiştirmek istiyorum ama diğerleri de iyi değil diyorlar şaşırıp kaldım malesef ki
Fatma_furkan1996 beautiful_ geçmiş olsun canım çok kötüysen eğer acile gidip bir serum taktır diğer türlü çok zor geçiyor çünkü
beautiful_ Fatma_furkan1996 buradaki aciller gebelere hiç bir halt yapmıyorlar hemen eve yolluyorlar kusarken kötü oluyorum kusana kadar afedersiniz ama elbiselerim su içinde oluyor
Deleted33000 beautiful_ ay bazı doktorar da insanı çileden çıkarıyor ne var yani insanın içini rahatlatan zaten binbir korkuyla gidiyoruz oraya