kartanesi___ Bugün sezaryen olalı 11 gün oldu. Doktorum 5. günden itibaren korse kullanabilirsin dedi. Ben bugün başladım, az önce taktım ay korkuyorum dikişlerim patlamaz değil mi😩
QueenBahar_ kartanesi___ aşkım çok sıkma hiç bişey olmaz devamlı takma belli saat tak dikişin üstüne denk getir
bsrbrkysr184_ kartanesi___ korkma hiç ben akşam 22.30 da sezeryan oldum sabah ayağa kaldırmaya geldiler annem korseyi taktı hiç bişey olmadı çok şükür
kartanesi___ eslem2121 benim göbeğim hemen gitti sadece çok çok az ayva göbeğim var onun için takmak istiyorum
penbe_karisi kartanesi___ bişey olmaz aşkım tak bide mutlaka yüksek bel kilot giy sezeryan üstüne sarkmasin göbek
kartanesi___ QueenBahar_ maalesef canım yani red etmek de denilemez çünkü iki defa emip bırakıyor bazen de ağzında bekletiyor
kartanesi___ Ruyasekr2089 Trendyoldan aldım. Arama kısmına korse yazıp en çok satanlar derseniz ikinci sırada şu an. Siyah renkte delikli