Kızlar ben 3 temmuzda doğum yaptım yaklaşık 50 gün kadar lohusa kanamam sürdü sonrasında adet olmadım ta ki 31 araliğa kadar 31 Aralık’ta ilk adetimi oldum ve sonrasında hala olmadım sizlerde de düzensizlik oldu mu böyle bu hafta içinde doktora da gideceğim zaten