bsrbrkysr184_ Kızlar bu ara böyle birşey oluyor bir vurmaya başlıyor kalp atışı gibi sürekli aynı yerde vurduğunu hissediyorum böyle hisseden varmı ?
klncbebek bsrbrkysr184_ bizde 31 haftalığız muhtemelen hıçkırık kalp atışı gibi sürekli hissediliyor 😄
kavalakurabiyesi bsrbrkysr184_ evet hıçkırır haftanız buna uygun benimde günde 2-3 kez oluyor hatta bugün nst de oldu 😂
suragungor bsrbrkysr184_ benimkide boyle hickirirdi gece hep ayni saatte simdi dogdu ve hala ayni saatte hickiriyor 😂
Semilk05 bsrbrkysr184_ hıçkırık olabiliyor ilk kızımda uzun da sürüyordu sadece tık tık gibi ama 15-20/ saniye bile sürüyordu
bsrbrkysr184_ Semilk05 ben hiç ilkinden hatırlamıyorum biliyormusun şuan da da farklı geliyor kalp ritmi gibi pıt pıt bende diyorum neden hep aynı yere bu kadar ritmik vuruyor 😆😅
senaninannesi_ Semilk05 bende hissediyorum hep aynı yere vurduğunu ama 21. Haftamdayım çok erken değil mi hıçkırık hissetmem 😂😂