nursomyurek cansukaplan34 benimkini bildi 10 haftalıkken attım kız dedi sonraki haftalar yine ultrason görüntüsünü attım kız dedi ve 18.hafta da kız olduğunu öğrendik😍🩷
nergiss123 cansukaplan34 Benimkini bildi kız dedi. Hatta doktor erkeğe benzetmişti chat gbt ısrarla kız dedi kizim olcak🥰
Dlrdgn cansukaplan34 bende hep kız dedi fakat yanıldı %50 ihtimal zaten ben salladığını düşünüyorum 🤣
esinaltintas cansukaplan34 chatgbt bildi gerçekten başından itibaren hep kız dedi bugün 17+ 4 haftalığız doktorumuz kesin kız dedi🌸