pablola cansukaplan34 genel olarak herkese kız diyor biz baya pipisinin olduğu resmi attık yine kız dedi 😁😁
esinaltintas cansukaplan34 banada 10. Haftadan itibaren kız diyor ,şuan 15 haftalığım doktorumun tahminide kız yönünde ama 17de net söylerim dedi 2 hafta sonrayı bekliyorum bakalım bildi mi😂
cansukaplan34 esinaltintas hadi bakalım hayırlısı olsun sağlıkla gelsin inşallah bende merak ettim bildi mi ?
esinaltintas cansukaplan34 chatgbt bildi gerçekten başından itibaren hep kız dedi bugün 17+ 4 haftalığız doktorumuz kesin kız dedi🌸
maviirem cansukaplan34 sanmıyorum doğru olduğunu nub teorisi yaptırdım orda bile kız çıktı bnmki chatgbt ye de sordum kız diypdu doktor erkek dedi chatgbtye tekrar sordum erkek diyor 🤷🏻♀️