yenianne_adayl Merhaba hastanede doğumdan sonra nasıl bir gecelik tercih edilmeli elbise gibi olan mı yoksa pantalon gibi olan mı duyduğuma göre sezeryan yapan normal yapan farklı giyyormus ilk doğumum ve bir fikrim yok yardimci olursaniz sevinirim
arilanki_ yenianne_adayl ben pijama tercih ettim. göğüs kısmı çapraz olanlardan emzirme açısından daha kolay olur gibi geldi bana. alt tarafında da dikkat ettiğim şey yüksek bel olmasıydı. doğum şeklim belli değil ama sezeryan falan olursa eğer düşük bel dikiş yerine gelirse giyilmez diye yüksek el tercih ettim
aslans yenianne_adayl Sezaryen doğum yaptım. Pijama takımı tercih ettim. Elbise yatarken toplanacak edecek aman ben rahat edemem. İkinci doğumda yine pijama takımı tercih ederim
Selinselinselin yenianne_adayl ben düğmeli kısa kollu pantolonlu rahat ettim ama ilk 2 gün elbise rahattı sezeryan olunca egılmek zordu. Ama 2 gün dışında elbise giymedim hiç beyaz lohusa takımların hepsinin agzı yuzu kaydı 2 yıkamada
pamuksekeer @yenianne_adayl öncelikle bence beyaz tercih edin fotoğraf çekimi olacaksa pantolon gibi olanlar daha güzel ama rahatlığınız açısından tabiki elbise sezeryan normal fark etmiyor yani
yenianne_adayl Es07 bende pijama düsünüyorum rahatlik acisindan ince bebegide emzirmek icin kolay onu acilanlardan bide yelegi oluyor uzun
yenianne_adayl arilanki_ evet benim almayi dusundugumde gogus kismi capraz kisa kollu almayi dusunuyorum
hard 2 takım altlı üstlü düğmeli kısakollu gecelik al canım yeterli olur bence bn öle yaptım rahat oluyor ☺️
Selinselinselin yenianne_adayl en cok atlet kullanmıştım agustostu doğumum yine olsun yine alırım ev için
Cansuuuucan yenianne_adayl hem elbiseli bi takım hem önden düğmeli bi pijama takımı aldım çünkü söylenenlere göre bazen vajinal muayne yapılması gerektiğinde her seferinde pijama çıkar giy zor olurmuş bide tuvalettede elbise daha kolay oluyomuş benmde doğum şeklim belli değil bakalım duruma göre giyeceğim
3bebekliannee yenianne_adayl ben doğumdan hemen sonra giymek için düğmeli pijama takımı aldım kızımla kombin yaptım pembe fiyonklu 🎀😍 ertesi gün fotoğraf çekimi içinde beyaz gecelik sabahlık takımı aldım kızıma da beyaz isim nakışlı tulum ve şapka 🥰 zaten pijama kadını olduğum için daha bir sürü takımım var başka almadım o yüzden
yenianne_adayl bademli_puding normal doğum dusunuyorum ama kendime bakinca ben normal doguramam diyorum 🤦♀️ elbise seklinde almayi dusunuyorum ama bacaklarim sicaktan terler birbirine surterse herseyi dusununce beynim karisiyor
Joye yenianne_adayl lcw nin cok guzel hecelikleri var lohusa gecelikleri emzirme kolayligi da oluyir. Ben baska hicbisey giymedim