irmzzz canim vajinal dogum da yapiuodur belki ama ben hic gormedim. Burda sedat hocaya gidenlerin hep sezaryen yaptigini gordum. Ne kadar hep sezaryen yapiuodur bilemem. Ben kendim fark ettigim durumu soyliyorum sadece. Siz isterseniz bi gidip konusursunuz baktiniz icinize sinmiyo baska doktora gidersiniz. İsinde gerkceten iyi bi doktor hakkini yiyemem. Ama bu konuda da size yalan da soyleyemem. Elbette hersey yolunda vajinal dogum olur orasi ayri bir konu. Siz iyi dusunup karsr verin gidip gorusun konusun hatta isterseniz direkt bunu bile sorabilirsiniz. Mesela cevremde size gelen bi kac tanidigimiz var hepsi sezaryen oldu sadece sezaryen mi yapiyosunuz diye sorabilirsiniz. Sonucta ogrenmek sizin hakkiniz ve buna gore karar vericeksiniz. İcinizin rahat edecegi bir yer olmali hem kendinizin hem bebeginizin sagligini doktora birakicaksiniz sonucta