Hkbra ben dogum yapali yaklasik 2 yil oldu. O donemde medar ile anlasmaliydi. Hastane konusjnda bisey diyemem ama sedat hoca icin yorumumu yapayim. Hamileligim boyunca ve oncesinde gebelik istemi ile gittigim ve cok memnun kaldigim bi doktor. Hamileligim boyunca her kontrol hep eglenceli gecerdi. Doktor hasta iliskisidnen cok abi kardes iliskisi olmustu bizde. Benim de yasim 20 21 ydi ilk gittigimde cunku. O sebeple hep kucuk hanim diye hitap ederdi. Cok samimi bi doktordur kisacasi. Dogumum da cok guzel gecti. Ameliyat hanede ben anestezi doktorunu beklerken sedst hoca geldi. Omzumda bi agri oldugunu soyledim inanir misiniz sakin ol merak etme bisi olmicak diyip omzuma masaj yapmis bi insan. Cok naif hassas yaklasti hep o anlarda. Yanindaki ebe zubeyde hanim da bi o kadar iyi. Bir an olsun elimi hic birakmadi. Hatta orda muzik acmisti bana bile sordu ne acalim ne istersin diye. O an calan sarki sevdigim bi sarkiydi bu kalabilir dedim. Bi kac dakika sonra oglum dogdu şukur. Cerrahi kismina gelirsem. Benim hic agrim dahi olmadi (herkesde farklilik gosterebilir tabi ama doktorun da etkisi olsugunu dusunuyorum) dikisim tam bikini bolgemin kil baslama hizasinda. Normal dikis değil yapistirma yapti. İc camasirim kapattigi icin bikini giycem olsam gorunmez. (Ki hamamda bikini giydim gorunmedi) bu dikisin ismi de vardi ama unuttum. Dogumdan sonra aksam gelmisti, bide ertesi gunu taburcu edecegi zaman gelmisti. Eger ayrim olsaydi ciskrtmicakti zaten beni ama ben kendimi iyi hissettigim icin cikartti. Sonra ki dogum sonrasi kontrolu icinde yanlis hatirlamiuosam 4 5 gun sonra cagirmisti. Aklima gelenleri soyledim baska sorunuz varsa cevaplarim. Adatip icin bi yorum yapamam ama medar dan da sahsen ben cok memnun kaldim. Her ozel hastane oyle midir bilmem ama benimle ozel olarak ilgilenen tek hemsire vardi. Biz baska hemsireye bisey sorsak bile benimle ilgilenen o hemsire geldi hep.