Selenay147 bnm 5.tranferim pozitif oldu ama kalp stışı duyulmadı 6.tranferimi oldum cumayı bekliyorum kalp atışı için bnm bağışıklık sorunum varmış intralipit kullanıldı ve emrio glue vicudum Emrioyu yabancı madde görüyüp yok ediyomuş bunu bilmeden 4 tranfer oldum yaşım gençti o zmn emriolarım da kaliteliydi meğer bundan olmamış tabi herşey kısmet ama her zmn alt da yatan bi sebep var iyi araştılıması lazım