rvsss evet onun bana da dediler valla sans dedi tutulmamis dedi sorun yok yumurtaliklarda dedi ama adetliyken hormon testi benden de istendi ama bi denk gelemiyorum o zman da gitmeye :) hayirlisi insallah daha cok erken de olabilir tabi cunku 2sinde yumurtladigimi dusunuyorum daha dpo 8 9. Lardadir