iremxersoy benimde 12 Şubat bende dün sabah yaptım negatif acaba erken mi 12 Şubat ama 4 aydır korunmuyoruz ve adetim korunmadan önce hep düzenliydi gününde olurdum ama korunmayı bıraktım hep 10 gün geç olurum normalde adetim başlamadan karın ağrısı yaşamam adet gelir gelmez bir saat içinde karın ağrım da başlar ama son bir haftadır alt karnımda batmalar oluyor bugünde hafif adet ağrısı gibi bişe oldu inşalla ikimiz de hamileyizdir ben testi negatif görünce bi umudumu kaybettim ama daha erken diye kendimi teselli ediyorum bi yandan bide şu var 1 hafta önce annem beni rüyasında hamile görmüş annemden 2 3 gün sonra aramın iyi olmadığı teyzem rüyasında beni hamile görmüş