Bernuss beyazaydinturk daha öncesinde Osman Develioğluna da gittim bir süre ama kendimi Rahat bırakabildiğim bir doktor değildi çok despot çekinerek soru soruyordum evet belki işinde çok iyidir orası ayrı ama insan böyle bir süreçtede kendini iyi hissedeceği doktoru tercih etmek istiyor ben gittiğim çok doktordan sonra Şahin beyin pozitifliğinden enerjisinden dolayı o rahatlığı hissettim ve güvenerek tercih ettim hayırlısıyla inşalllahhhh transfer sonrasıda güzel haberler almak istiyorum
sevgiacar16 Bernuss Merhaba Benim ilk çocuğum tüp bebek Bursa da ilk Acıbadem Şahin hocaya gittik fakat olumsuz sonuç aldık Sonrasında bahçeci tüp bebek merkezi Betül hocaya gittik hayatınız da görebileceğiniz en iyi doktorlardan biri kendisi kurum da öyle sadece tüp bebek üstüne iş yapıyorlar Şuan 2.5 yaşında bi kızım var 14 haftalık tekrar hamileyim darısı başına inşallah
Bernuss sevgiacar16 amin inşallah sizde hayırlısıyla ikinci bebeğinizide kucağınıza alırsınız inşallah 🤲🏼
gzdshn13 lili14 evet idrara sıkışık oluyosunuz ben biraz fazla bekledim o sırada biraz zorlandım ama girip çıktıktan sonra yatıyorsunuz zaten 20 dk bekledim heyecandan aklıma bile gelmedi o sırada sıkışıklık korkulacak bir şey yok yani açıkçası
busrasarikahraman Biz de ramazandan sonraki regl günüm ile başlayacağız inşallah 🙏 yumurta toplama ve transfer işlemleri sizi zorladı mı? Bir de evet sıkışık olmak gerekiyormuş sanırım, bu da beni biraz korkuttu 🙈
lili14 busrasarikahraman açıkçası evet herkes çok zorlandığını yazmış sıkışıklıkta bir de hemen tuvalete de gidemiyormuşsun yarım saate yakın yatıyormuşsun insan fizyolojisini zorlayan bir durum 😂
Bernuss busrasarikahraman benim daha transfer işlemi olmadı bu ay rahim dinlendirme yapılacak tedavi için ancak yumurta toplama işlemi etkilemedi zaten hiç bir şey hissetmedim sonrasında da öyle gayet kolay geçti zaten insan hiç bir acıyı duymuyor hissetmiyor çünkü bebeğine kavuşmak için sabırsızlanıyorum bütün yollar ona gidiyor 🤲🏼🥹 sizinde inşallah güzel geçer tedaviniz
busrasarikahraman Bernuss inşallah sizin de tedaviniz olumlu sonuçlanır sağlıkla kavuşuruz bebişlerimize🥰 rahim dinlendirme doktor beyin talebi miydi?
Bernuss busrasarikahraman evet doktor bey dinlendireceğim bir ay dedi çikolata kistim var kist baskılama yapılabileceği için bakalım adetimi bekliyorum şimdi tekrar gitmek için