Bernuss hemen hemen 2-3 gün arıyolar durumu hakkında bilgi veriyolar en iyisini donduruyorlar. benimde dondurulmuş transferdi opudan sonra regl oldum yine 2. gün gittim rahim duvarı ve yumurtalıklara bakıyor folikül kalmış mı diye eğer temizse bu sefer rahim hazırlığına başlıyor. ilaç kullanıyosun o süreçte rahim duvarı kalınlığı istenen ölçü civarına yaklaşınca progestan vermeye ilaca başlıyosun kaçıncı gün embriyosu ise o gün transfer yapılıyor 3. günse progestanın 3. günü 5. günse 5. günü gibi. transfer çok basit ve kısa bir işlem sadece idrara sıkışık giriyosun o biraz zorluyor ama onun dışında hiç birşey anlamıyosun bundan sonra en zor süreç başlıyor beklemek 🙈 sonra brkliyosun ki test tarihin gelsin , inşallah pozitif sonuçlar alırsınız 🙏🏼