penbe_karisi Mayıstan beri hamileyim 😂😂 hâlâ daha devam ediyor son 9 gün vajinal doğum olucak gibi bundan bebeğimin haberi yok kendileri nst de heo uyuyor arada bı tekme tamam sonuçlar otoyolu yolu gibi dümdüz. Cumartesi günü çatı muayenesi var büyük ihtimalle tetiklense bari De gelse. (Normal doğuma hiç belirtide yok şu ana kadar belimin ağrıması lazım şüpheleniyorum yani acaba sezeryan mı olucak yoksa diye) Cumartesi günü belli olur artık 39+3 olucak ve tosun bebeğe doğru gidiyor 🙄