elinaz1 benim sezeryan sonrası normal doğum olacağı için 2 günde bir bana çatı muayenesi gibi doktorum el ile açtırma yapıyordu kendi sancım başlaması için ondan sebep tabi hafif kasık ağrıları oluyordu.Birde ben o yüzden 4 5 cm açıklığım olduğunu biliyordum her gittiğimde 2 cm 3 cm oldu diye bilgilendiriyordu