Momlife_ bunlar kullanisli ama yine de cok almayin ,yine ikili satiliyor yine elinizde 4 tane filan bulunsun ama bebegin gelisimine gore alin ,bir cok sey evde kaliyor ya da sirf almissin diye bir kez anca giydirebiliyorsun , bir de kardesi olsa dahi zamanlari uyumsuz olabiliyor ,iki kizim da zit zamanda dogdu misal biri tam haziran sonu digeri tam subat basi , bir tek yenidogan 5 li takimlar uyustu bir de baharliklar uyusuyor onun disinda hep kaldi