Gks_01 yenidoğan bende almadım sadece hastane çıkışı alırım kayınvalidem isim yazılı hastane çıkış seti yaptıracakmış kendi annem de ince penye üst alt alırım bende dedi o yüzden de almadım onları
sadece biraz zıbın aldım onu da
3,6 ve 1,3 ay aldım şimdilik kalın askılı
geçen gün bime girmiştim orda da
9 ay ve 12 ay zıbın buldum
2 tane 12 ay aldım biri kalın askılı diğeri kısa kollu
1 tane de 9 ay kısa kollu aldım
arkadaşım da ayaklı tulum almış cinsiyeti öğrenmeden önce 6 aylık o da
yeni doğan şortlu tulum aldım o da e bebek sitesinde baya indirimdeydi bedeni kalmamış sadece yenidoğan vardı onu aldım sadece yenidoğan olarak