Kızlar yarın 36+6 oluyorum. Sanki 40 hafta oldum doğuramadım gibi triplere girdim. Artık doğsun istiyorum çoooook sıkıldım. Sizde böyle misiniz ben mi anormalim 🥹 hep iki hafta önden gittiği için sanırım böyle bir yanılgıya düştüm kilosu 3500 olmuştur o yüzden çok zorluyor beni bebiş 🥹