jalepone ikinci hamileliğim.. İlk doğumumda epiduralli normal doğum yapmıştım.. sabah 9dan öğlen 16ya kadar prensesler gibiydim 😅 Sonra doktorum açılmamın tamam olduğunu epidurali kesmeleri gerektiğini söyledi. Ok dedim. Epidurali kestiği anda müthiş bir sancı. Doktora yalvarmıştım sezaryen istiyorum diye. Dr bana gücen 15 dk dayanacaksın bebeğin için dedi. 16.12 de oğlum dünyaya geldi. Ne dediyse aynen yaptım. Nefes al aldım, ıkın ıkındım. Hatta bebeğim doğdu dedim ki nasıl yani hepsi bu kadar mıydı ? Eee ben çok korkuyordum ama tamam acı çekiyorsun ama hayatımda ilk kez acı çekmiyordum sonuçta. İnanamamıştım bu kadar kısacık olduğuna.. İnsan vücudu ne yapacağını biliyor. Allah dağına göre kar veriyor. Korkmanın bir faydası olsa hadi korkalım derdim.. Önemli olan herkes yapıyorsa ben de yaparım güvenini olışturmak.. şöyle düşünüyorum ben.. evet belki zor olacak ama bitecek.. evet belki acıyacak ama geçecek.. 🙏