Es07 Yaptıklarımı yazayım ben ilk bebeğimde 37. Haftaya geldiğimde günde 1-2 fincan adaçayı demleyip içmeye başladım, hergün 5-7 adet hurma yedim, hergün sıcak duş ve yürüyüş yaptım, asansör kullanmadım 5. Kata merdivenle inip çıktım. Ananas yedim hergün 1 dilim. Bunları araştırıp yapmıştım o zamanlar. Ve doğum başlamadan önce çatı kontrolüne gittiğimde 3 cm açılmam olmuştu bile. Çok faydasını gördüm doğumum cok güzel geçmişti. Şimdi 2. Ye hamileyim yine 37. Haftaya gelince bunları yapacağım inşallah. Siz de araştırıp size uygun olanları yapabilirsiniz. Alerjiniz olan seyler varsa da dikkat edin lütfen 😊 sağlıkla gelsin 🌷