gebeyimgebesin yani normalde öyle çünkü merkezdeki hastaneye gönderiyorlar kırk dakika mesafesi buradaki hastanenin kendi labarotuvarı yok ,ben hamilelik düşündüğüm için kan vermek istemiştim sadece pazartesi ve cuma günleri alıyoruz demişlerdi
Yani mesela şimdi ben cumartesi verdim pazartesi verdiğimde iki katına çıkmışsa zaten sağlıklı olduğunu anlamaz mıyım birkaç kez daha mı vermem lazım