Kızlar bu benim ikinci hamileliğim ilk hamileliğimde Heyecanlı olduğum için dört haftalıkken doktora görünmüştüm ve keseyi kalp atışını hemen duymamıştım 6 haftalıkken kalp atışını duymuştum
Şimdi dün acilden kan verdim betam 1364 çıktı son adet tarihime göre beşinci haftadayım ,doktora ne zaman görüneyim vajinal ultrasona gerek olmadan direkt karnımdan keseyi ve kalp atışını en iyi hangi haftada görebilirim şuanda yaşadığım yerde merkeze uzağız sık sık gidemem o yüzden soruyorum