Mihribanalp Doğum kanalında dedi bana da doktorum 22 günüm var hemen doğum olur mu acaba birde hafif sancı çıktı nts de
HaticeElmas Mihribanalp benim 34 haftmda dogm kanalndaydi şu an 37+2 yim dogm için hic bir belirti yok 😊
Mihribanalp HaticeElmas haklısın tabii size de rabbim sağlıkla sıhhatle kucağınıza almayı nasip etsin 😊