HaticeElmas ben 38 de gitmiştim kontrole 3100 dedi onun öncesi geçen haftaya kıyasla 50 gr almıştı. Ben de üzüldüm artık gelişmesi durdu diye. Sonra 39 da gittim bir haftada 400 gr almış 3600 olmuş bana kiloya takılma küçük bebek daha iyi doğar diyen doktor bu sefer iri bebek olacak normal Doğum zorlayacak gibi dedi 😂 40 a doğru gidiyoruz doktor ultrason hata payını da katarsak 3800 gibi doğar en kötü dedi