2bebisannesyim gunesbora umudunu kaybetme bi dahaki ay olur inş bende kan vermiştim sizin sonuçtan çıkmıştı bi ay sonra gebe kaldim ins sizin de öyle olur hayırlısı olsun
[silindi] Ben ilk ayın 7 si kan verdim 6.37 çıktı dün sağlık ocağında kan verdim bugün çıktı 42.8 çıktı iyimi artış adet tarihim 13 Aralık