dil_n yükselmez se bile regl olmadığın sürece umut var çünkü benimki 2 den 0.200 e düşmüştü çok üzülmüştüm o gün başım catliycak gibiydi migrenim tuttu acile gittim doktora soyeldim testler pozitif beta negatif diye doktor son beta aldı ve birgün arayla 31 çıktı yani demem o ki değeriniz düşse bile stres yapma