elifmrlll Adada Çok geçmiş olsun inşallah 34 e kadar sağlıklı bir şekilde geliriz aynı durumu paylaşıyoruz :(
Mucizem522 elifmrlll merhaba son durumunuz nedir benim de dün suyum bosaldı öyle böyle değildi endişe içindeyim ne zaman alacaklarını da söylemiyorlar 28 haftadym henüz
YyyyYasemin 3oglanannnesi bizde 110 gün oldu artık iyi olsun gidip geleyim diyorum ama kendime yetemiyorum bile lavaboya gitmeyi bile unutuyorum bazen gerçekten çok zor ben bittim diyince Allahım yettim desin inşallah çok zor hepimize yardım etsin Allahım 😔
elifmrlll Mucizem522 Merhaba ben doğumhanede yattım uzun bi süre sonra kendi sancım geldi tam 32. Haftada doğum yaptım sizin de mi Amniyon sıvısı patlamış
Mucizem522 elifmrlll dün doğum yaptım, crp bi gece de yükselmiş bebeğe geçmesin diye almak zorunda kaldılar.. insallah küvezimizi de sağlıkla atlatırız size de geçmiş olsun sağlıkla büyüsünler inşallah
elifmrlll Mucizem522 Ben 14 gündür yoğun bakımda bekliyorum bebeğimi çok bebek gördüm 28-29 haftalık doğup sağlıklı olanlar var telaş etmeyin ciğer geliştirici vurulmuş muydunuz