elifmrlll merhaba çok geçmiş olsun benim sabaha karşı dörtte geldi hastaneye gittik 05.30 da ciğer geliştirici yapıldı doktorum en fazla 24 saat bekleriz sabaha kadar diyordu ben beklemek istedim ama enfekte riski olursa daha riskli ciğer geliştirici olmasa hiç beklemem bile dedi nitekim akşamında kanamam da olunca 21.00 de doğuma alındım haftanız kaç