nurbanucil NesZey bende yeni öğrendim ve aynı düşünceler içerisindeyim. İnşallah hepimize sağlıklı sıhhatli kolay bir doğum ve başarılı olacağımız bir sınav nasip olur🥹🩷
NesZey nurbanucil amin içim ferahladı biraz benimle aynı durumda olan çok kişi varmış insan ilk başta bu telaşın stresin sadece kendisine özel olduğunu sanınca bir korkmuyor değil umarım hepimizin doğumu da sınavı da dilediğimiz gibi geçer .
hayalperi bmkl teşekkür ederim evet yeni başladım ama düzenli çalışamıyorum bir tane oğlum daha var çünkü zamanım kalmıyor