Merhaba yeni hamile olduğumu öğrendim bir hafta oldu kan da çıktı ama kese daha oluşmamış dedi doktor yarın kontrolüm var büyük ihtimalle keseyi görürüz dedi ve KPSS sınavım 4 Ekim de doğumumla çakışırmı çok çalışıyorum stresten hesaplayamıyorum bile.