Kızlar selamm. Deneyimli olanlarinizin düşüncelerini merak ediyorum. Son adet tarihim 2 ocak.
29 ocakta beta 82
2 şubatta beta 529 çıktı.
5 şubatta doktora gittim hiç birşey goremedi. Yarın yine doktor randevum var sizce kaç haftalık ya da görünür mü kese ?