Benim de monokoryanik- diamniyoratik ikiz tek yumurta şuan 21. Haftadayım şuanda durumları iyi dedi doktor ben araştırma gastanesinde 3 harada 1 perinatolojiye gidiyorum 22. Hadtamdan yine gidecem . Başlarda be de çok korkuyordum birşey olacak diye ama şimdi hareketlerini bile hissetmeye başladım ☺️☺️