sukriyek Merhaba sezeryan oldum. Doktorum şerife özlem gençti çok çok memnun kaldım. Eli çok hafif heralde çünkü ben çok çabuk toparlandım normalde canım çok tatlıdır o kadar ağrı hissetmedim. Bebek hemşireleri ve normal hemşirelerde çok iyiydi hepsi sürekli gelip kontrol ettiler çok ilgililerdi