atesvesu Ziyangillerrr_ üniversite hastanesinde sezeryan ücreti normal doğum ücretinden daha uygun burda paylaşmıştı biri
Elfidanur Sedamgoktug yok şuana kadar kanalda dedi normal istiyorum açıkçası doktor sezeryan onermedıgı surece
hazostuc Elfidanur Şuan sezeryan yada acil ameliyat tarzı olursa dr ameliyata giriyormuş numune de yoksa ebeler doğum yaptırıyor üniversite de hocalar doğuma gidiyor
Elfidanur hazostuc aynen ogrendım onu bugün unıversıtede doktor girerse 40 bın dedıler yok doktor ıstemezsek ebeler ve asıstanlarmıs bende numuneye gıderım daha Iyı
Ziyangillerrr_ Elfidanur Medicanada sezeryan doğuma 90 bin dedi ay inanamıyorum sezeryana 7 bin isteyip normal doğuma bu kadar fazla istemeleri şaka gibi
Elfidanur Ziyangillerrr_ sezeryan sormadım bıle düşün sızın bu sorduğunuz yenımı ben bugün aradım doğumhaneden açtılar bu fıyatı verdı
Busraaaakkk Ziyangillerrr_ 90 bin miii 😱En son doğum ücreti 75 bindi ne ara bu kadar olmuş ya yandım ben desene. Normal doğumda ücret değişiyor mu bilgin var mı canım? Ben fiyatla yüzleşmemek için hiç sormamıştım
Ziyangillerrr_ Busraaaakkk Evet değişiyormuş canım ama net bilgide alamamıştım bu hafta hem medicana hem de üniversite için net fiyatları alacağım uçmuş fiyatlar resmen
Elfidanur Ziyangillerrr_ medicana da 70 bın doktor 90 bın prefesor gırerse ben sordum hep unıversıtede 40 bın
Ziyangillerrr_ Busraaaakkk Vallahi geledebilir serbest piyasa adı altında istedikleri gibi at koşturuyorlar maalesef 🥴
Ruyasekr2089 Elfidanur canım ben 3 şubatta üniversitede doğum yaptım. Özel hoca ve özel oda oldu. Özel oda ücreti 480 tl galiba çokta memnun kaldım orayı tercih edebilirsin
Elfidanur Ruyasekr2089 birde bunlar benı tersınden mı anladı anlamadım kı takıplı değilim doğumu orda yapacam ücretler ne dedım 40 bın dedı doktor ıstersenız yoksa ebeler ve asıstanlar yapıyor dedı ücret almıyoruz refakat ıcın esınde kalabılır dedı
sukriyek Ruyasekr2089 merhaba doğum şekliniz neydi, doktorunuz kimdi, bebek hemşireleri vs.tecrübelerinizi anlatır mısınız benim de haftaya orda doğumum var da
meliserdl Ruyasekr2089 Merhaba doktorunuz kimdi acaba normal doğum mu sezeryan mı ve memnun kaldınız mı birde doğum ücreti hakkındada bilgi verirmisiniz teşekkürler sağlıkla büyüsün bebişiniz..
Ruyasekr2089 Elfidanur normal doğum 40 bin çok pahalı. Özel hoca istemezsen eğer doğumda ebeler yaptırıyor ondan ücret almıyorlar ama özel takipli olduğun hoca girerse 40 bin veriyorlar. Benim sezeryan oldu özel hoca girdi 7 bin verdim