teachermomyy23 yok canım uzun sürüyor ben cok ugrastım bide agrılıydı benimkisi bebegini bol bol da emzir o gögsünden doktora gittikten sonra da pompa al olmadı sag bol bol acılsın orası belki baslangıctır ilerlemesin eskiler cok iyi bilir hatta esimin anneannesi sacını o şişliğin üstünde tara diye öneride bulunmustu herseyi yaptım inan hamgisi işe yaradı bilmiyorum ama 1hafta sonra felan gecmisti