Kızlar 33 gün önce normal doğum yaptım emziriyorum bugün fark ettim sağ göğsümün üst kısmında yumru şeklinde bir şişlik var dokununca hissediyorum sizce nedir bu daha önce bu durumu yaşayan var mı ?pazartesi randevu aldım doktora biraz tedirgin oldum :(