Hirmm adete göre kaçıncı haftadasin bende her hangi bir ağrı sancı kana yoksa iki günde bir kan vermen de gereksiz stres bekle zamana bırak ilerleyince gidersin direk kese bebek hepsini görürsün benimde bugün ilk randevum du adete göre 6+1 ama ulstaosnla 5+2 günluk kese var ama bebek için 15 gün sonra geldi dedi yani ortalama yedi haftalık olması şart yoksa kalcaz Dr yollarına zaten