6 Şubat regl gümdu 5 Şubat’ta kan verdim değerim 58 çıktı doktor 1 hafta sonra tekrar kan ver dedi iki gün boyunca sadece beyaz akıntım oldu bugün koyu kahve ve açık oembe renkte kanama oldum önümdeki peceteyi doldurmuştu hastaneye gittim doktor değerin çok dusuk ultrasonda göremem dedim kanamayı ona gösterdim olabilir dedi pazartesi kan ver değerine bak dedi sizce ne olabilir kafam çok karışık 4 yıldır çocuğum olmuyordu