suhan_ merhaba. Antalya’da başladım gebelik takibini, Alanya’ya taşınınca Antalya’daki doktor Lale hanımı tavsiye etmişti, beraber Sakarya’da çalışmışlar. Ama kendisi hiç doğuma girmez ve çoğunlukla asistanları kabul eder çünkü kendisi öğretim görevlisi dedi. Bu yüzden ben de muallakta kaldım.