Arkadaşlar devlette de çok iyi bi doktor var ama devlet diye tereddüt ediyorum özelde çoğu tanıdığım aynı doktora doğum yaptı ama işte son zamanlarda özeller de malum. Alanya’da yaşayan arkadaşlar sizce devlet mi özel mi nerede doğum yapıp memnun kaldınız