kubraozturkk haftaya girdim bende 1 haftadır ara ara başım ağrıyo tansiyonumu ölçüyorum 14 8 vey 13 8 çıkıyor ama doktor bana takip et gerekirse ilaç başlarız demişti henüz doktora söylemedim geçmesi yarım saat 1 saati alıyor napmalıyım sizce
Derya2 kubraozturkk söyleyin bence ihmal etmeyin benim bi belirtim yoktu öylesine ölçtüm 16 çıkmıştı ama tansiyon aletim bilekten ölçen onlar yanlış ölçüyormuş sanırım en iyisi koldan ölçenler
Derya2 kubraozturkk birkac gün sabah akşam ölçüp doktora bildirin bence hep yüksekse ona göre ilac vs başlatır ihmal etmeyin