31 haftalık hamileyim evde bilekten ölçülen tansiyon aleti var bazen ölçülüyorum genel olarak iyi ama bugün ölçtüm nabzım da yüksekti farkındaydım bi bakayım dedim tansiyonum 16 çıktı nabzım 120. Daha önceden doktor kontrolünde yanımda götürüp doktorun aletle karşılaştırdık 2 birim yüksek ölçüyordu doktor düşersin dedi. Ama simdi 16 çıktıktan sonra evdekilerin ölçtük onların normal çıktı ve yarım saat sonra kendim tekrar ölçtüm 10 çıktı tansiyonum. Bilekten alet kullanan var mi sizce yanlış mi ölçülüyordur. Tansiyon yüksekliği belirtilerim de yoktu sadece nabzım çok hızlı atıyordu oda genelde her gün oluyor