cansu2306 ben bugün bebek arabasında kararımı verdim joie ile kraft arasındaydım saolsun e bebekten arabaları denerken bi hanım efendi bagi neo2 arabasını önerdi 2 yıldır kullanıyorum çok memnunum dedi hafiflik olarak ve kapatma açma çok kolaymış denedim orada bende beğendim katlandığında kabin boy bagajı kadar oluyor ve uçak seyahatlerindede çok rahat ediyoruz dedi uyumlu pusetide var yarın kısmet olursa alıcak annem ile babam