deletedmom43191 ablamın küçük çocuğu rahatsız olduğu için kızı benimle kalıyordu gebeliğimin ilk ayında, kız 3 yaşında ve çok hiperaktif bir çocuk. Evde oyuncagimiz olmadığı için mutfak araç gereçleriyle oynuyor televizyondan müzik açıp dans ediyoruz, yemek yaparken yanımda oluyor her gün düzenli bici bici oluyordu ona rağmen evde gram daginiklik bulunmaz, ne hikmetse evim acayip şekilde temiz kalıyor, normalde bu kadar temiz bir insan değilim ama kendi evim her zaman pırıl pırıl 🫣