beautiful_ 3. Haftam ve sadece sabah tartılıyorum 4 aksam tartılıyorum 5 kilo almıs gözüküyorum karnım dısında hiç bişeyim yok aksine heryerden vermişim 🤭 bebegimin kilosu iyi ilerliyor ama haftasıyla uyumlu bir bebek cok sükür 26.dan sonra karnım cıkmaya basladı