bsrelif beautiful_ evet ilk gebeliğim ondan da olabilir. İkinci gebeliklerde genelde erkenden hissediyorlar
merve_tp İlk hamileliğim 2. Aydan bu yana regl şişkinliği gibi çıktı. Şimdi 3. Aydayım baya çıktı 🥲 4,5 ay gibi
beautiful_ merve_tp Ya Maşallah benim hiç ilk gebelikte çıkmadı sonlara doğru çıkmıştı Maşallah size ❤️
damlasv beautiful_ 4. Aydayım bir anda göğüsüm karnım hayatıma baskı yapmaya başladı 🥺🥲 hani erkek annelerinin karnı ufak oluyorduu kandırıldım 😃
Fatmaa_mehmett Bende üçüncüye hamileyim 16+5 günlük olduk 53 ile hamile kaldım.şuan 54 kiloyum. 13 haftalikkan göbeğim baya belirgindi ama şuan yok fark edilmiyor.
MelekSeri Benim 6 seneden sonra 2. Hamileliğim o kadar çok iştahsızlık yaşıyorum ki 55 kiloydum hala öyleyim çünkü yiyemiyorum içim almıyor resmen göbeğimde ilk doğumundan kaldığı gibi aynı hiçbir fark yok 10+2 oldum sanırım buda erkek 😂
beautiful_ MelekSeri bende 4,5sene sonra istedim iştah var arada tiksinme oluyor bizde göbüş ve kalça çıktı ama cinsiyet belli değil nedense kız hissediyorum 😀
MelekSeri Cinsiyetini tam kaç haftalıkken öğrendiniz bazen ikili testte görüyor doktorlar ama söylemek istemiyorlar
beautiful_ Fatmaa_mehmett hiç deme bazen o sıkıntıdan ortam değişiyorum özellikle idrar muhabbeti yerle yeksan etti beni bide enfeksiyon çıktı şaşırdım kaldım valla
Fatmaa_mehmett beautiful_ aynı sorunlar bende de var .bende de akıntı çok fazla ama yanma kaşıntı olmuyor.sali muanem var bakalım ne çıkacak